bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Det er for vildt!

Hej bloggeeeeeen!
Har efter min tröga start fått lite gjort idag, har varit en vända i stallet samt uträttat typ femtioelva viktiga ärenden på stora staden och hälsat på ungefär lika många mer eller mindre viktiga människor.
Har nu börjat komma in i rytmen som följer skogarna.
Man vet att man är hemma när man knappt kan sysselsätta sig i centrum i trettio minuter medan man får bilnyckeln kopierad ( eller inte kopierad, som blev fallet för mig).
Måste alltså hålla ordning på min enda nyckel i yterligare några dagar innan jag ska tillbaka till lilla förstagenerations-svensken som använde "du går som en häst" som en komplimang.
Det borde jag egentligen klara, med tanke på att jag haft reservnyckeln till Sture på samma knippa som den jag använt i ett år, och har den i behåll!
Men jag ska inte säga för mycket, stranger things have happened...
Har nu två hästar att rida och en gräsmatta (djungel?) att klippa, tänkte försöka vara ute och se upptagen ut när mamma kommer hem, såatteeeeeh...
HÄRRÅÅÅÅÅÅ!
/ Fraj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0