bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

R.E.S.P.E.C.T

HejhejHEJ bloggen!
Blir man vad man äter kommer jag snart vara rosa och fjällig, har ätit lax varenda dag i snart en vecka, till tonerna av mammas ylande om "fyyyyy, hur kan du äta det där snusket?!".

Nu ha Sture körförbud för gott, min ombesiktningstid gick ut igår.
Eftersom Forden fortfarande inte är körduglig har vi fått låna in en annan pärla.
Vår bilpark ute på gräsmattan blir bara mer och mer spännande, jag kan inte direkt påstå att jag byter upp mig.
Säg hej till min nya vapendragare, rallyopeln som fick chefen att utbrista "vad är det för lik du kör omkring i nu då?!" tidigare idag!

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Men han är ju helt färgglad och har nå fräsiga stripes där framme! :) Jättesöt! Nej jag har inte körkort och faktiskt ingen aning om nåt med bilar.. Men söt!

2012-07-11 @ 01:45:12
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0