bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

The kidz aren't alright.

P&L historia #1.
Det här med Märta och hennes småbarn alltså...
Jag vet ju vad jag lovade, men jag gjorde er lite besvikna, Märta lyckades bättre än jag.
Jag fick därför hålla till godo med en karl som var gammal nog för två småpojkar, men det gör ingenting, det är ocså fint.
Vi lyckades hitta ett par norrländska hockeygrabbar utan tänder när vi satt under vårat vinträd (som är en historia i sig) för lite förfriskningar innan Skrillex i lördags.
De gjorde oss sällskap och när lilla budgetboxen var slut gav vi oss på deras lilla petflaska med rensprit.
Det var ju måttligt gott, så vi bestämde oss för att kila bort till Statoil för att införskaffa lite groggvirke.
På väg dit hittade vi en smula överförfriskad småtjej som vi lovade att köpa vatten åt, utan bubblor, det var viktigt.
Utanför Statoil satt en jättesöt farbror med en ännu sötare hund som vi bytte några ord med medan våra hockeypojkar fortsatte in.
Plötsligt förvandlas jag till Märtas hund när hon studsar upp och beordrar plats, jag skulle snällt stanna hos farbrorn medan hon sprang in för att "se till att de köpte vatten utan bubblor".
Jovisst jo.
När hon kommer tillbaka ut, efter att jag blivit lämnad av farbrorn också är hon snudd på schizofren, hon svänger mellan att nästan släpa mig i håret för att ta sig ifrån dem och att undra om och varför de dissat oss.
Detta var innan jag riktigt fått ordning på vad som egentligen hänt därinne.
Rätt vad det är vänder hon sig emot mig med en smått glasartad blick och säger
"Jag vet inte vad som hände riktigt, men jag tror att jag kan ha hånglat upp honom därinne. Riktigt kört tungan i halsen på honom".

Innan vi flydde för gott.
Efter att hon gett den stackars antastade hockeypojken sitt nummer och en försäkran om att "vi tar inte vägen nånstans, nejdå!" Lögnarn.
Det är så man gör det har jag hört.
Min Märta har blivit en milf.
 
Märta i vinsmugglarträdet som vi döpte till Bianca.
Det finns otaliga fantastiska historier kring henne, som när vi satt och spelade I wanna be adored till hennes ära, eller när Märta nästan ramlade ur henne ner i huvudet på en pantistant.
Vi är inte bara alkoholister, vi är kreativa alkoholister också!
 
/ Fraj!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, fy fan vad underbart! Go Märta lixom!

2012-07-04 @ 18:51:32
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0