bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Rödluvan

 
Rost på taket, fukt i källaren?
 

Hej bloggen.
Det är synd att jag i nuläget inte har nån roligare kamera, för det har hänt en grej.
Våran hemmahelg - resulterade i rött hår.
Mörkt mörkt rött, som tur är, annars hade jag väl få döpa om mig till Svetlana Rudowska, men i nuläget är det okej, jag gillar det!
 
"Äldre män är nog bra för mig iallafall!"
"Typ som tequila?"
"... Aaaah"'
"Och filmkvällar?"
"Ja!"
"Så det måste ju vara typ samma sak. Och eftersom vi sysslar ganska mycket med både män, tequila och nu även hemmahelger lever vi ju faktiskt ganska sunt!"
 
 
 
 
'/ Fraj!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0