bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Quality time!

Häppåer!
Nyss hemkommen från jobbet, ska äta lite (fish&chips, för vi har visst ingen spis:)))) och samla lite energiiiiiii inför eftermiddages kommande övningar.
Har gett hästen lite semester för att kunna ägna mig åt lite kvalitetstid med min mamma, utanför stallet.
Vi ska leka lasermän.
Jag ska nämligen följa med när hon och hennes lilla gang ska iväg på lasergame i Örebro, ni vet sånt här när man ska springa omkring i mörka rum och skjuta varandra med laserpistoler.
Sådant som uppmuntrar våld i samhället, som lär våra barn att det enda som händer om vi sätter en pistolsmynning mot varandras skallar och trycker av är att vi slutar blinka en stund.

Nåja, inte mig emot.
Kan nog bli kul, bara det inte blir som första och enda gången jag varit iväg på sånt här, när jag blev förrådd av min egen lagmedlem som bara vägrade sluta skjuta på mig.

Jag var kanske tretton år då och har såklart kommit över förödmjukelsen och gått vidare i livet.
Synd att han inte ska med idag, jag hade kört ner den jävla laserpekaren i halsen på honom.
 
/ Fraj, världens mest ödmjuka vinnare och bästa förlorare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0