bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

OS

Hej bloggen! 
 
OS-febern har slagit ner i det Henrikssonska residenset, det är ju fälttävlan på TV!
Följer med spänning svenskarnas resa, och det går faktiskt förjävla bra.
Laget ligger på andra plats, vi har en svensk i delad ledning och ännu en på femte plats just nu.
Femman är faktiskt Ludwig Svennerstål, som red för Pether Markne på den tiden det begav sig, då jag jobbade där.
(Ujujuuuuuj så länge sen!) 
Han bjöd mig faktiskt på cigaretter en gång när jag klev på honom när han tjuvrökte bakom uteboxarna.
Såna kändisbekanta har jag serrni.
 
/ Fraj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0