bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Moderna tankar om varandra.

Hej bloggen.
Nu har jag varit hemma i Svea Rike i cirka fyrtionio dagar och jag har svårt att bestämma mig för om jag tillbringat flest dagar som full eller bakis.
Igår var det dags igen, för en helt vanlig all-girls-tequila-mayhem onsdag.
 
 
Vår mexikanska saltgubbe serverade flytande kaos i plastglas och den resulterade i....
En hög med ben på ett bord...?
 
 
Imorgon fortsätter äventyret.
Då ska vi på blixtvisit till Stockholm.
 
Sen är det lördag.
Lördag betyder visst in/utflyttning/hejdå-fest hos Sigrid och Elli.
 
... Jag och Märta skulle ha en nykter filmhelg...
Det hände en grej, eller?
 
/ Fraj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0