bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Livet är inte alltid så roligt som nykteristerna tror!

Tja bloggen, här sitter jag och skriver brev.
För hand.
Känner mig som en stenåldersmänniska.
Skriver så pennan glöder, måste få mig själv att framstå som den Perfekta Hyresgästen.
Någon mystisk liten hyresvärd i Linköping som jag aldrig hört talas om vill nämligen ha ett handskrivet personligt brev i lådan innan han eventuellt möjligtvis kanske kan trolla fram en liten lägga åt mig.
Synd bara att jag är fantastiskt dålig på att framställa mig själv i god dager.
Funderar därför på en liten kupp, berätta om min kreativa alkoholism, mina okontrollerade vredesutrbrott, att jag tänkt göra läggan till en bordell och att jag går hos psykolog för min kleptomani.
Lite som den gången jag sökte mjölkjobb med ett cv fyllt av skitsnack om att jag var en laktosintolerant vegan med bakgrund i djurens rätt och tyckte att kor var söta så länge de inte ligger på tallriken.
Jag fick inget jobb, lär inte få nån lägenhet heller.

/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0