bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Go west

Sådär ja...
Till min lilla spontantripp.
Den begav sig västerut för ett väldigt speciellt möte.
Det här är en bild på mig...
 
 
... När jag vid 20 års ålder träffar min äldre halvsyster för första gången.

Den känslan, när man får syn på storasyrran där hon väntar på perrsongen, den känslan, när man testar sin systersons hemmagjorda tornado eller den känslan, när man får spö av sin systerdotter i mariocart (jag vann iallafall en bana!) för allra första jävla gången.
 
Hej bloggen, jag är lillasyster och jag är moster.
 
Det här kommer ta en stund att smälta.
Vi hörs imorgon.
 
Jag glömde ju nästan det allra viktigaste.

Är vi lika?
 

/Fraj!

Kommentarer
Postat av: LÄNNY

ÅH FRAJ! godammit va underbart!! Grattis osv! <3 <3 <3

2012-07-08 @ 13:15:59
URL: http://neaforeal.blogg.se
Postat av: My

Shiit! Fränt

2012-07-08 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0