bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fotbollsfylla!

"INKAAAAAAAAAST!"
*Klonk*
 

Det, mina vänner, är ljudet av Märtas episka fotbollsfylla på p&l då hon skulle involvera en intet ont anande förbipasserande kille i den dödsviktiga matchen som pågick utanför bajamajorna och satte en ölburk (tom tack och lov) rätt i bakhuvudet på honom.
 

Jag?
Jag stod frustande och dubbelvikt bakom ryggen på en nyvaken Nuls och laddade för att för kasta mig in och försvara Märta med mitt liv om han skulle bestämt sig för att bli arg och gå till motattack.
Som tur var krävdes inga större insatser, han sneglade bara bakåt och muttrade lite surt.
Lite som att hans sista överlevande hjärnceller som inte kvävts av spritångorna slagits i småbitar av den lilla aluminiumburken och han glömt både vem han var och vad som hänt...
 

 Fraj!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Dina rapporter får mig näääästan att vilja åka på festival!

2012-07-17 @ 01:18:59
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0