bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Skämmô bôrt

Jag har blivit lite sådär lagom bortskämd under in julledighet känner jag.
Det finns ju varken någon mamma som servar med mat eller något herrsällskap som servar med kroppsvärme när jag kommer in från stallet och stormen längre.
Nåja, som de gamla indianerna sa, en bra sås reder sig självt.
Såatteh. Mot spisen!
Jag kan förresten med glädje berätta att badrumsgolvet är rent.
Jag undrar om det har nåt att göra med min trappstädning igår.
Jag sopade nämligen trappen innan jag gick och la mig, ända fram till fläcken där "smutsigt golv" tog slut och Dworekfötter tog vid.

/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0