bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Satan's ice cream truck

Gissa vad jag har gjort idag?
Städat badrummet!
Äh, bullshit.
Tina städade badrummet och jag var närvarande som nåt slags moraliskt stöd och skitsnackare.
Det blev jättefint.
Förutom att vårt handfat vilken dag som helst kommer täppa igen totalt.
Nåja, det är ett senare problem.
Nu ska jag belöna mig själv och min strålande insats med glass.
Chokladglass med bananer och varma hallon.
Det ni.

/ Fraj



Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är ingen diet egentligen. Sök på LCHF så får du läsa lite om du är intresserad av dig. Man svälter inte sig själv, man äter gott och går inte upp i efterhand av att äta vanligt igen.

2012-01-11 @ 01:24:43
URL: http://cilla.blogg.se/
Postat av: Emili

Fin blogg! :)

2012-01-11 @ 13:59:01
URL: http://emilispasovskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0