bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ring klocka ring...

... Såhär ett par dagar i efterskott.
Hej. Och förlåt.
Minns ni mig?
Jag är bruden med lösögonfransarna som tillbringade nyårsafton ute i skogen på knutteparty hos skogarnas mc-klubb.
Min nyårshelg pendlade mellan grisfylla och något slags lobotomerat komatillstånd däremellan.
Därav min tystnad, jag lyckades inte riktigt samla ihop de kvarvarande hjärncellerna för att spotta ur mig vare sig fyndigheter eller djupa analyser.
Så utan att tråka ut er med ointressanta detaljer kan vi sammanfatta kvällarna såhär.

Jag förstår lika mycket som ni av den här bilden.
Nyårsafton lyckades jag dessutom bli sveriges sämsta hemsläp.
Jag totaldäckade, fullt påklädd, tvärs över sängen och vaknade till tillräckligt mycket för att få av mig dem cirka 08.30 morgonen efter.
Win?

Nu är jag iallafall tillbaka på tysk mark.
Det ska bli skönt att börja jobba så man får vila upp sig lite efter ledigheten......
Man vet att helgen varit tuff när blodet plötsligt forsar ur näsan när man försöker duscha av sig dagen-efter sunket.
"Han får vänta, jag måste förblöda färdigt först!"
Jag gör det när jag sovit dåligt. Notera, det kommer på provet.
Jag upplever en kväll av borden.
Jag borde tvätta. Verkligen jättemycket.
Men jag tänker inte.
Jag är så nöjd över att jag tog mig till affären och införskaffade lite innehåll till mitt nedbantade kylskåp (och över att bilen startade!!) så jag tänker låtsas som att jag inte borde nåt alls och istället avsluta julhelgens frosseri med kebab och svenskt lösgodis.
2012, nytt år, nya möjligheter och nya dåliga idéer att förverkliga.
Jag hoppas att vi ses på vägen-
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Jossan

*Sv:*Nja, jag blev väl inte jätte imponerad! Den var riktigt seg och hade ingen super bra handling :)

2 av 5 kan man säga :)

2012-01-02 @ 21:53:24
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Vendi

Sv: Jadå! Den var mycket bättre än vad jag hade väntat mig. ^^)

2012-01-02 @ 22:14:37
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/
Postat av: Blogworld

Hej! Superfin blogg!

Vi har nyss startat en blogg om bloggkändisar in the "blogworld" kika gärna in!

Kram!

2012-01-02 @ 22:19:28
URL: http://blogworld.blogg.se/
Postat av: summerlily

SV: Låter som två bra nyårslöften tycker jag ;) Cool blogg förresten!! :)

2012-01-02 @ 22:29:26
URL: http://creativecontrast.blogg.se/
Postat av: L O V I S A

haha, rolig header! :D

2012-01-03 @ 09:40:58
URL: http://lovisasundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0