bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Måndagsmys!

Okej, dålig ursäkt för skitkass uppdatering, #48.
Pannkakor.
Igår efter lunch drabbades både jag och Tina av pannkakssug, och vilka är väl vi att stå emot kroppens böner?
Så efter jobbet fräste vi iväg i en något sånär fungerande Sture (tillochmed jag börjar ärligt talat undra hur fan jag ska kunna ta mig hela vägen upp till Sverige med honom igen.) för att inhandla ingredienser.
... Med oss hem fick vi halva Famila, inklusive "något starkt".
Handla hungrig är så fel, så fel.
Väl hemma drog vi igång projekt stekning, tills vi kom på att våran stekpanna är ett skämt.
Den är gjord av repor och har en fet buckla i mitten som gör att det bara är just mitten som kommer åt plattan.
Efter några tappra försök och ganska många svordomar kom vi på att vi ju faktiskt kunde springa ner till cheferna.
Sagt och gjort, vi stal en sstekpanna därifrån, och hej vad det gick sen!
Så ett enormt lass pannkakor och ett glas vin (som blev en flaska) senare var det bara att stupa rätt i säng.
Det kallas måndagslyx!
Sådetså.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Haha, tack! ;)

2012-01-10 @ 14:53:05
URL: http://lmn.blogg.se/
Postat av: Hanna Abrahamsson

Svar: hahah! vi har alltid lärt oss att skönhet kommer inifrån, så därför bjuder vi alltid på oss själva :D

2012-01-10 @ 16:00:56
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0