bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Lunch!

Tjatja bloggen! Den här bilden hade jag tänkt lägga upp redan igårkväll för att visa upp att min sambo funnit sin plats i köket och nästan hade maten på bordet när jag kom ut ifrån duschen.
Datorn hade fått flytta ut i hallen för att vi skulle få ha lite musik till maten och jag ju fortfarande är beroende av nätverkskabeln.
(Har köpt en ny, så är nu iallafall inte längre låst vid fotändan på sängen, utan kan faktiskt ligga ner och tjöta med er!)
Dock finns det en varelse häruppe som jag inte vet uppskattade att ha ljudlådan skrålande där ute...
Jag tänkte presentera hen lite senare.....

Eftersom jag är ledig idag har det visst fallit på min lott att vara hemmafru och laga lunch, såatteeeeh... Önska mig lycka till?
Eller nej, gör inte det, jag är ju så bra ändå!
Helveteeee, har inte lagt ur laxen ur frysen!!!!
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: åh precis så får jag också! Har alltid undrat vad det beror på! Men det hindrar mig inte från att gå ut hehe..

2012-01-28 @ 18:23:01
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0