bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Cold red light

Vaknade imorse med en känsla av total benförlamning.
Hade stora svårigheter att kräla mig ur sängen.
Den här förlamade känslan har förföljt mig under hela dagen och jag har inte ens orkat bli riktigt upprörd på vare sig Hajen som är den långsammaste, mest lobotomerade man jag träffat eller Idioten som nästan slog in sitt eget pannben när han fullständigt flippade ur i spolspiltan förut.
Han bor förresten i skritten nu.
Vi har sån där berömd platsbrist igen.
Jag tror vid närmare eftertanke att förlamningen beror på kylan.
Det var hela -7,5 imorse när jag gick ut.
Mina celler är på väg mot den aboluta nollpunkten där all rörelse avstannar.
Troligen kommer de sprängas innan de stannar helt.
Spännande.
Måste raka bikinilinjen ikväl.
Sälen ska visst iväg och plaska i Ahrensburgs badhus imörrn.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Michaela

SV. Ja det sägs ju vara det och det känns bra nu efteråt med :)

2012-01-30 @ 21:43:05
URL: http://agapi.webblogg.se/
Postat av: Anna

Men tack snälla du för kommentaren! :)



Jag har läst din/er blogg ett tag förresten, och jag gillart. Kan det vara så att när graderna sjunker och cellerna fryser så AVSTANNAR åldrandet? Eh? Tänk på det? ;)

2012-01-31 @ 02:59:16
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Hey!

Hur är det med dig, va gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :D kram

2012-01-31 @ 13:26:21
URL: http://lovisabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0