bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

x timmar senare

God morgon bloggen och alla lärjungar!
Jag har ingen aning om hur länge jag sovit.
(Vet heller inte riktigt hur längesen det var jag borstade tänderna. Gjorde jag det igårkväll? Det ska bli ett do-today mission iallafall)
Vaknade en gång (hyfsat pigg) vid åtta, men det gick visst över. Hände en grej såattsäga.
Den enda ledtråd jag har är att jag skickade mitt sista meddelande på Facebook vid 22.15 igår.
Såatteeeh... 13 timmar sen i runda slängar.
Det verkar ha varit 13 efterblivna timmar, för helveteeeee vad ont jag har i nacken.
... Då är det väl bara att börja fundera på nån slags lunch då?
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0