bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

This shit is all because of me

(Se på fan. Satan kan se söt ut!)
Lite såhär känner jag mig idag.
Jag skulle gärna göra henne sällskap.
Vår fikaförhoppning igår gick i lås. Ordentligt.
Förutom jättefika på eftermiddagen blev vi också nerbjudna på mat på kvällen.
Så sammantaget fick vi nog i oss uppskattningsvis oändligt mycket ätbara (och drickbara) godsaker, kalorier och sockerarter, vilket avrundades med en kanna te och stulen tårta på rummet framför Eurosport som sände sammandrag från världscupshoppningarna i Bordeaux.
Haha jag känner mig motbjudande bara jag skriver om det!
Ikväll ska vi visst iväg och simma.
Jag är inte ens en säl längre, som är fet och klumpig på land men iallafall rör sig obehindrat i vatten.
Jag är snarare en stor jävla gråsten.
Jag kommer sjunka.
Fraj!

Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Himlans fin häst!

2012-02-10 @ 08:30:14
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: onlyjojiz-Bara johanna

SV: tack så mycket det värmer mig !;)

Så fin blogg du har!;)

vad händer i helgen då ?

2012-02-10 @ 23:50:24
URL: http://onlyjojiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0