bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Slagna hjältinnor

(I hope Amelie won't kill me if she should see this!)
Det var två slitna krigare som åkte hemåt i bilen med mig imorse efter en lång, men jävla fin kväll.
De var inte mycket till sällskap, det var jag och GPS-en större delen av hemresan.
Här stannade vi på en mack för att proviantera.
Det blev frukost, äggmackor och pommes.
... Plus en glass och mer Red Bull till resan.
Räknade ut förut att jag drack minst fem.
Minst. Fem.
Tina var så vänlig att hon talade om att man kan dö om man dricker för mycket.
Jag tvivlar inte.
Nu var det ju inte så att jag såg ljuset riktigt, men hjärtat slog lite för fort, ögonen hade lite svårt att fokusera och darrningarna var lite obehagliga där ett tag.
Jag är så jävla trött och fattar inte varför jag inte sover för länge sen.
Det känns lite halvt surrealistiskt när man får ett "god morgon" när man är på väg hem för att sova.
Och när väckarklockan ringer innan man hunnit lagt sig.
God natt.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0