bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Sexy and I know it!

Okej bloggen.
Jag dog inte igår heller.
Trots att jag fortfarande känner mig smutsig.
Jag undrar hur många gånger jag påstått att jag ska/kommer/vill dö?
Den som räknar får en puss!
Tänkte berätta för er om att jag var påväg till Neümunster för att titta på fina hästar, men blev lite tght om tid.
Vi fick nämligen en blödande fölunge på halsen.
Varför händer alltid sånt på helgkvällar?
Fattörentö.
Men alltså.
Förstår ni hur mycket jag saknat (och kommer sakna) den här utsikten????
Min stjärt och mina ben saknar ihjäl sig efter att känna skeppet gunga iväg över öppet hav när han galopperar! (Han rör sig lite lustigt.)
Yyyyyyl!
Men ta mig tusan, nu har jag asbråttom igen.
Måste iväg för att försöka hitta skor till ikväll, då vi ska tillbaka till Neümunster, denna gången för att gå på ryttarfest!
... Ska hålla mig borta från barnen.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mycket! :)

Din häst? den var jättefin!

2012-02-19 @ 14:49:28
URL: http://muusica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0