bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Red Dog

"En amerikansk komedi. Om en hund".
Jag har låtit Tina välja film för sista gången.
Det visade sig vara den mest tragiska filmjävel jag någonsin sett.
Inte dålig, men inte riktigt vad vi väntade oss.
Är ni såna här självplågare som vill se sorg och elände och gråta en skvätt (gilla hundar är lite av ett måste) så är den här helt rätt för er.
Hade jag varit lite blödigare hade jag bölat som ett barn vid det här laget.
Jag skulle behöva en låda vin för att komma över det här. Hujedamig.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Den verkar ju bra, men jag kommer ju gråta som ett barn, det gör jag alltid! Dör hunden? Det är klart hunden dör, det gör de ju alltid..

2012-02-02 @ 05:27:19
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Jonna

när jag såg "based on a true story" insåg jag att jag aldrig skulle klara av att se den heller!

2012-02-02 @ 08:39:55
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0