bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nightlife

Sådär då lärjungar
Jag är tillbaka.
Jag är pigg (typ. Blev väckt av sambon från helvetet), fräsch (typ. Har iallafall duschat. Och borstat tänderna.) och har just ätit frulle (typ. Min tur att laga mat, därav väckningen.).
Blev visst Hamburg igår.
"Tidig kväll."
Kom hem vid fem.
Åt pasta och tittade på Panelkungen, kom i säng vid sex.
Kvällen var guld, gled in gratis överallt, drack billigare överallt, polade in oss hos en svensk brud som stod i dörren
(Are you from Sweden? Yes, how did you know that?! Because I'm also from Sweden!),
blev bjudna på födelsedagsfest om två veckor och åkte utan taxameter med två av Hamburgs mest udda taxichaffisar!
Den sista hade vi otroligt spännande samtal med, blandannat om det här med omskärelse.
På något vänster kom vi in på att Hajen luktar illa, då började han redogöra för fördelarna med att sakna förhud.
"You know, when you're cut, it smells better!" "If a guy that is cut has sex with a girl who has HIV, the risk is 50% lower that he will get infected than if he's not cut!"
Rico Benz. Från... Persien.
Han tyckte så mycket om sin bil att han bytt efternamn till Benz.
Ett jävla orginal, minst sagt.
Så nu har jag gjort tillräckligt mycket nytta idag. Tänker tillbringa resten av dagen här, så jag finns tillgänglig på de flesta sociala medier.
Med andra ord, roa mig.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Hej! fin blogg :D

läget?

2012-02-12 @ 15:58:23
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, underbart! :)

2012-02-12 @ 16:57:33
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0