bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hajar som (inte) hajar

Vår vän Hajen har nog missuppfattat det här med vilka djur han egentligen håller på med.
Man hör honom när han går genom stallen och mockar (det gör han hela dagarna, han är så låååååångsam!).
Ställer hästarna sig ivägen börjar han morra. Högljutt.
Jag har lika svårt att hålla mig för skratt varenda gång.
Vi har dessutom köpt på oss en flaska doftspray nu. För att ens försöka spackla över lukten (fint uttryckt. Den vedervärdiga stanken snarare) som lägger sig som ett moln så fort han gått genom ett rum och som i nuläget får oss att vräka upp alla fönster och orsaka korsdrag så fort han är i närheten.
Man kan ju hoppas iallafall.
När vi kom runt för att ta in hästarna på baksidan hade Cindy fått en kompis!
Jag tror det var varmare och mysigare därinne än ute i snön.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur luktar han?? :)



Sv: Ja, på hälsokost köpte jag min burk. Det KAN finnas i matbutik eftersom man kan laga mat med det också (waaaay bättre än annat fett) men se till att det i såna fall är kallpressat och en massa sånt därnt. Jag var impulsiv och köpte den här ischoklad-kokosfett-silver-paketet och det var FEL, för det var härdat och härdat är inte bra. Det ska lukta gott också, tror jag, det gör inte silverpaketet.

2012-02-07 @ 18:49:03
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0