bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Got to get my head back on

Tjatja bloggen.
Här sitter jag, alldeles nakenfisig.
Fan, jag gillar att vara naken.
En klart underskattad hobby.
Jag undrar om det bor en liten naturist i mig?
När jag flyttat tillbaka till Linkan sen och skaffat egen lägga, shit vad jag ska svassa runt näck och snigla ner hela inredningen!
(Har precis försäkrat mig om att aldrig få besök, hähähähähhä)
Hat/älskar Tina just nu.
Hon har bakabstinens, men på grund av bristen på viktig_detalj aka ugn får hon ta till alternativa metoder.
Har gjort rocky road, som nu finns i hela kylskåpet.
Dör så gött.
Har borstat tänderna för att tvinga mig själv att sluta äta.
... För ikväll alltså. Kanske.
Hade planerat in seriös_benrakning och ögonbrynsplockning ikväll.
Örkö äntö.
Får väl bli akutvarianten imorrn kväll som vanligt, så blodet lär ju flyta! :)
Ska ju på födelsedagsfest i Hamburg.
Shit pommes, vad ska jag ha på mig?
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: jo det stämmer, jag googlade om drömmars betydelse, fanns väldigt mycket intressant faktiskt :)

2012-02-23 @ 23:42:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: julia

ja kanske de :)

2012-02-23 @ 23:58:56
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0