bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Quiet the mind

 
Okeeej... jag har inte skrivit ett ord här sen i augusti. Tänker att vi kör en himla kort update.
  • Insåg att jag inte var redo för att plugga ett civilingenjörsprogram. Inte bara det, utan ingenting faktiskt. Jag mår fortfarande dåligt bara av tanken på att bläddra i kurslitteratur. Så efter några timmars snyftande och bölande i Frajs knä bestämde jag mig för att ett studieuppehåll är vad jag behöver. Det ska inte bara vara jobbigt att plugga. 
 
  • Efter några stormiga månader, många krokodiltårar och himla mycket velande (som vanligt) från mitt håll , tänkte jag att det inte längre gick att bara vara vänner. Det funkade inte heller att ses i smyg om kvällarna. För det var tvunget att vara allt eller inget och inget gick inte.
 
  • Jag fick prova på det här med att vara arbetslös och arbetssökande. I början levde jag la dolce vita och som om det inte fanns någon dag i morgon. Men det gör det. Det gör det alltid. Glidarlivet gick så småningom över till skitliv. Nää, kanske inte riktigt så illa va! ;)
 
  • Fick till slut jobb. Och det är väl här nånstans vi befinner oss nu. Jag är lycklig igen!
 
 
På återseende!
 
Märta
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0