bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dan före dopparedan

Hej bloggen!
Sitter här, dagen före 21a December och apokalypsen och pluggar fortfarande inför tentan, känner mig en smula svettig.
Men vad spelar det egentligen för roll, kommer jag ens hinna skriva tentajäveln?
Borde kanske ägnat dagen, om inte veckan, åt meningsfulla saker, som att flänga land och rike runt och talat om för alla vad mycket jag älskar dem?
Äh, skit samma, jag gör det på Facebook sen istället.
 
Igårkväll smet jag lite ifrån studierna.
Spenderade kvällen i en för er helt främmande soffa, men som jag tillbringat en del tid i på sistone.
Alltså shit, tänk den som sagt att jag skulle träffa en stockholmare som läser ekonomi (industriell visserligen, men ändå) och använder rosa tröjor?
Så jävla udda att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, sådetså.
 
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

2012-12-25 @ 14:23:04
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0