bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

X-factor

Hej bloggen.
 
Min Ex-pojkvän har ju en ny tjej.
Eller ja, inte särskilt ny egentligen, men fortfarande ny för mig eftersom jag inte fått chans att titta närmare på den fagra mön.
Jag har struttat omkring på tå hela sommaren i förhoppning om att råka springa på dem, jag har ju trots allt hamnat på samma ställe som honom några gånger, men utan någon som helst lycka i min jakt.
(Ni kan ju inte klandra mig för lite mänsklig nyfikenhet?!)
 
Men NU däremot. NU har mitt allseende facebooköga skådat att hon ska till stan, NÄSTA HELG.
Alltså första helgen efter att jag flyttat tillbaka till Linköping.

Hörrudu, mister. Hur tänkte du här?
Planerade du det här med flit?!
 
 
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Det är ju min avskedsfest då. Det är du som flyttar för tidigt ;)

2012-08-13 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0