bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Syster utan jeans!

Hej bloggen.
Sitter och förhandlar med mamma om att jag ska få låna bilen till Örebro i eftermiddag.
Hon har två villkor.
#1, jag får inte köpa några fler högklackade skor...
#2, jag MÅSTE köpa mig ett par jeans.
Jag hatar jeans.
Jag har inte haft ett par jeans på mig sen en begravning för fyra år sedan.
Min mamma påstår att jag är den enda människa i hela jävla världen som inte äger ett par jeans och att det inte är okej.
Är det här sant?
Jag trivs nämligen fantastiskt bra med mitt jeanslösa, syndiga leverne...
Mamma håller inte alls med, utan blir jätteupprörd och insisterar på att ho skulle älska mig mycket mer bara jag hade ett par jeans i min ägo....
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0