bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Leech

God afton bloggen..
Världens bästa hemmafru här!
Istället för att njuta av den sista sommaren med en kall öl på storan (måste.. vara.. nykter... iallafall tills på lördag...) har jag studerat flitigt och lagat sjukt mycket mat.
Jag övervann just min mindre fobi för att plocka ur saker ur ugnen (det är sant, jag är livrädd, hemma hos mamma förvandlas jag till världens största gnällunge som fjantar och kinkar ända tills hon kommer till undsättning och gör det istället) och lyckades baxa ut min mastodontgigantiska laddning pastagratäng som nästan var för stor för att ens få plats därinne.
Vi lär ha mat så det räcker terminen ut... 
Måtte den smaka bra också, annars har vi problem.
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0