bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I used to fuck guys like you in prison.

God morgon bloggen.
Här ligger jag och mitt horn.
Det vita kletet ni ser är inget konstigare än tandkräm.
Jag uppskattar inte hornets sällskap.
Dock verkar hornet vara odödligt, det enda tandkrämen resulterat i är kladdiga sängkläder och att Märta sprutspydde Ramlösa över golvet igår när hon fick syn på mig.
Vi borde gå upp ur sängen och åka till skolan, hornet och jag.
Men vi har fastnat framför något roligare.
Har fått ett nytt dille på sex/relation/polybloggar.
Har bara ett problem med sådana.
De som kallar sig själva relationsanarkister.

Jag vet inte varför egentligen, men det ordet ger mig sådana pinsamhetsrysningar i ryggraden att tänderna nästan skallrar.
Lite grann som hen faktiskt.
 
 
/ Fraj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0