bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dagen före nolle-P

Hej bloggen.
Idag har jag handlat, både mat och så gick jag bananas på Carlings-rean.
Kan ha varit för att killen i kassan var snygg.
Dessutom har jag upptäckt precis hur mycket jag har gått upp i vikt sen Tyskland, vill dö. Råkade köpa ett par shorts som var lite trånga, hehehehehehe.... 
Har fikat och fått det senaste skvallret från Amanda, nu tröstäter jag päronkräm och hjälper Märta att översätta kärleksbrev.
Med andra ord, på det stora hela en fin dag.
 
Hej då.
 
/ Fraj!
 
Jag har iallafall skogarnas snyggaste vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0