bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ambitions

... Update.
 
Klart godkänt om jag får utvärdera min egen prestation.
Har hela bänken full med matlådor och är sjukt mätt i magen. 
Jag som inte ens tänkt äta nån mat ikväll, men jag hittade bara nio lådor så jag fick snällt äta resten.
Håller tummarna för att det faller även Märta i smaken när hon kommer hem inatt nån gång, annars lär jag ju få äta gratäng tills jag storknar...
 
Ska nu bara diska undan i röran där ute och läsa igenom labinstruktionerna inför morgondagens premiär i laborationssalarna innan matkoman får ta överhanden...
 
 
/ Fraj, flitig_tjej_91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0