bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Will you still call me superman?

Medan Tina slitit arslet av sig med alla hästar på hemmaplan har min eftermiddag sett ut såhär.
Två hästar, tre klasser som inte ens var direkt efter varandra.
Ibland gillar jag mitt jobb mer än vanligt.
Kom hem strax före nio, försökte få sympati för lång dag.
Funkade inte, så istället är det tydligen jag som ska fjäska järnet för att hålla terrorsambon på bra humör.
Har därför både fixat en eventuell gemensam ledig em på söndag OCH framförallt stekt ägg i köket i Hajens närvaro.
Var farligt nära att fastna i Absolut-fällan.
Hur länge ska vi kunna tacka nej?
Hur jävla bra är jag på en skala?!

/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0