bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Travelpartner

Hej bloggen.
Har just kommit hem (till slut) efter att ha irrat över halva Hamburg hand i hand med Richard Geere, en mycket mysig och framförallt generös man.
Vi har åkt mycket tåg och ännu mer taxi.
Jävla maraton.
Taxichaffisen som han gav hedersuppdraget (och betalt) för att ta mig hem lyckades inte ta sig ut ur Hamburg, så han dumpade av mig vid random tågstation för att jag skulle kunna åka in till haubtbahnhof och därifrån till Bargteheide.
Gick jättebra, hittade rätt tåg - fast åt fel håll och hamnade i nåt jävla ghetto innan jag hamnade på rätt köl och tog mig till stationen.
Är så trött.
Måste sova ett slag, får vara värt att offra nattsömnen.
Vi hörs ikväll, det här är bara för mycket.
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0