bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Pasta al dente!

För några dagar sen (nästan en vecka alltså) tog vi tag i vårt lilla projekt spagettiglassen, som lite fallit i glömska långt där inne i frysen.

Mina förhoppningar var skyhöga, jag var som ett litet barn på julafton när jag med tindrande ögon packade upp kartongen'.
Jag har sällan blivit så besviken.

Det var verkligen bottenbetyg innan jag ens smakat den.
Det här måste väl ändå gå att kalla för falsk marknadsföring?
Tre små plastskålar med tillhörande töntig sked innehållande en klump binnikemaskar med nåt rött på.
Smaken var väl desto bättre, smakade som vaniljglass med jordgubbssylt och vit choklad gör i allmänhet, men wow-effekten uteblev.
Sjukt missnöjd tjej.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen!!! Men, den ser ju inte direkt ut som på bilden.. Jag förstår din besvikelse, jag känner mig lite besviken här borta också. Var den billig? Dyr? Vet inte vad jag ska säga, känns som det märkligaste glassförslaget ever. "Hörrni grabbar, jag tänkte så här, om man tar glass, och så får man den att se ut som SPAGETTI!? Fatta vad ballt, alla kommer att älska den!"

2012-04-03 @ 23:01:05
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej igen! Googlade det här lite hastigt. "spaghetti ice cream has been a German specialty since the 1960s"



http://germanfood.about.com/od/desserts/r/spaghettieis.htm



2012-04-03 @ 23:03:31
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0