bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Partynacht

Hej bloggen.
Nu försummar jag dig sådär igen.
Förlåt?
Nu är jag påväg för att samla ihop lite nytt material till er.
Vi ska iväg på (vår sista?) utekväll i älskade Hamburg.
Känns bra att jag dagen till ära är halta lotta. Har fått tårna på bägge fötterna krossade plus att min ena ljumske gör grisont.
Är säkert höftkulan. Först håravfallen och nu den.
Jävla skit att växa upp.
Finns det nån rättvisa i den här världen?
Ni ska få höra historien om den där höftkulan.
Den är fin, lovar.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: johannasperspektiv ♥ alla får en länk ♥

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg.

Läs även hur du med 100% säkerhet kan få en länk!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-28 @ 22:27:11
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0