bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Panta-la-mera

Nu är jag snudd på pank.
Luspank.
(okej, egentligen inte, har 800 euro undanlagda och nästan 8000 på kortet, men lösa cash likzåm).
Jag är ju som tidigare känt en person som inte riktigt klarar det här med plånböcker dåva. (nej, jag har inte tappat bort den, än.)
Har därför alltid mer eller mindre små pengagömmor i diverse jackor, byxor, skrymslen och vrår som jag ramlar över vid väl valda tillfällen.
Tillochmed de börjar sina.
Vi fick köra en pantrunda för att finansiera morgondagens uppkommande ostkväll.
Det här med plånböcker suger.
Det är ju bara hål i dem?
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0