bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mässa

Fraj "jag ska inte ha nåt, har ändå inga pengar" och Tina fick idag ledigt tillsammans på eftermiddagen för att kunna åka in på hästmässan i Hamburg.
Kom hem med den perfekta lädergrimman åt Skutt och (kors i taket) en plånbok igen!
Så jag har nåt att stoppa pengarna jag inte äger i.
Ska försöka behålla den tills jag kommit hem åtminstonde.
Mamma har berättat att man förr i världen fick gratis provsmakning av Jäger på tyska mässor.
(Inte för att jag dricker ren Jäger, men ändå)
Det närmsta vi kom var irländsk öl.
Som vi fick betala för.
Tarvligt.
Men, vi lyckades fjäska till oss ett varsitt par magiska skoinlägg.
Ville köpa ett schabrak i samma material.
Kostade bara 1300 spänn. :)

/ Fraj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0