bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Kackhaufen

Det här är lite pinsamt.
Vad är man för jävla hitte-på-låtsas-hästskötare som får ont i händerna och blir stel i ryggen av att mocka?
I synnerhet när man bara behöver mocka typ fem boxar per stall och strör resten.
Man blir bortskämd fort.
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag saknar nästan (med betoning på nästan) Hajen.
Dessutom kommer inte ens Tina vara här i helgen.
Halva fredagen och hela lördagen kommer hon vara i jävla Danmark för att fira sin lillebror istället för att vara kvar här med mig?! Vad är det om?!
På tal om Hajen.
Berättade jag att han fick för sig att vi var bästa polers efter lilla fylleslaget i köket?
Han pratade med oss dagen efter och när jag stod högst upp i trappen för att ta på mig skorna innan vårt restaurang/bowling projekt kom han in från vart-han-nu-hållit-hus, visslade åt mig och började gestikulera om hur lång jag blev.
Ytterst obehagligt ögonblick.
Men det har fått mig att tänka på en sak.
Är det alltså såhär vi skulle gått till väga för att få honom att jobba bättre/snabbare/överhuvudtaget?
Tagit en, två, fjorton snapsar med honom första kvällen?
Att vi aldrig tänkte på det!
Jag måste läsa på lite om polsk vett och etikett innan han kommer tillbaka.
Passa på medan vi ligger på plus liksom.
Kom just på att han haft sönder tvättmaskinen, saknar honom inte längre.


Guhuuud, har så mycket gamla kort på den här datorn!
Skrutten, två år gammal.

/ Fraj



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Kungahuset? Aliens, you say? Det måste jag kolla upp! :D Jag är ju redan galen, så jag behöver inte oroa mig så mycket.. Min favorit just nu är ju ändå jordens undergång, nu i december. Vet inte om Elvis kommer tillbaka innan, det kan bli lite körigt med tid om han inte dyker upp snart.. Men det visar sig!



2012-04-02 @ 22:36:21
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Anna

Sv: Googling as we speak! Men sånt där med aliens är ju ganska intressant, jag började kolla på Ancient Aliens och en del av vad de pratar om är sammanträffanden som är märkliga, som är svårförklarade, men det i sig betyder ju inte att aliensarna kom och byggde landningsplattor för sina flygande mattor..

Och inkaindianernas profetia är en heeeeelt annan sak än alla de andra undergångarna! Sådeså! :P



2012-04-02 @ 23:22:20
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0