bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Äta, jobba, sova, dö.

Har Gyllene Tider på hjärnan.
De var ett av mina första favoritband och jag älskar fortfarande gamla Gyllene Tider låtar. Alltså dem som jag växte upp till. Inte skitlåtarna från Finn Fem Fel, hua.
Per Gessle var som bäst när han såg ut såhär. HAHAHAHA vilken man!
Min första favoritlåt någonsin tror jag var The Beatles, She loves you (yeah yeah yeah).
Mycket märkligt.
Men mamma har berättat åtskilliga gånger om hur jag trakasserat kassettspelaren i bilen på väg på husvagnssemester med den där låten om och om och om igen, så jag får väl lita på att det är sant.
Nåja, det var ju inte meningen att gräva ner mig i en musikalisk nostalgitripp, utan jag ville bara gnälla om att jag fastnat lite i äta-jobba-sova-dö träsket de senaste dagarna.
Överlever jag eftermiddagen ska jag allvarligt fundera på att hänge mitt liv åt Gud.
Vi har lite att göra.
Dessutom är våran bagare på sjukhus?!
FML!
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0