bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Alla borde ha en vän som jag!

Iallafall om man vill bli stående med soppatorsk i en skruttig svensk Volvo på en tysk mack.
HAHAHAHAHAHA.
Skickade iväg Tina i min bil igår för att han ändå behövde röra på sig och behövde tankas.
Har dragit ut det här med tankandet i en vecka nu och snyltat duktigt på chefens Golf istället.
Kände mig tvungen att ta tag i saken nu för att inte batteriet skulle tacka för sig igen.
Med min allra bästa "det ordnar sig" röst försäkrade jag henne om att "Jovisst kommer du fram till nån av mackarna, inga problem, nänänä!"
Visste inte vart jag skulle ta vägen när hon ringde en stund senare när hon ringer och berättar att hon kom till macken, men 20 meter från bensinpumpen dog han - och vägrade starta igen.
Så hon fick snällt be en något sånär engelsktalande vänlig man att knuffa fram Sturegubben till pumpen så hon kunde åtgärda problemet.
Mannen i fråga ville dock inte ge sig utan strid och kunde inte sluta tjata om "hon var säker på att det vara var soppatorsk? Det är inget annat fel på bilen? Klarar hon sig verkligen hem sen?"
HAHAHAHAHAHA har lite dåligt samvete.
Får nog vara jävligt snäll mot Tina ett tag framöver.
Ser han opålitlig ut menar ni?

/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0