bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Statistik

Ibland saknar jag Blogger.com och deras statistik.
Det kan vara mycket spännande att se hur folk egentligen hittar ens lilla obetydliga himlakropp i galaxen internet.
Några personliga favoriter är
Dränka fästingar
Lennart blodets fest
Henriksson + skilsmässa
Mina tuttar
Styva tuttar fucked
Dina tuttar
Kåt.

Varför kryllar internet av pervon?
Och vad fan har jag egentligen skrivit om som ger träffar på de sökkriterierna?
/Fraj

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

det vanligaste folk söker på för att komma till mig är oftast det som rör bloggen, men de mesta som hittar till mig verkar skriva in sina byst mått/bh-storlekar.

2011-09-14 @ 16:19:49
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Mikaela

HAHAHAHA!

2011-09-14 @ 17:35:18
URL: http://betweenborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0