bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

So many boys in here, where do I begin?

Herre jesus.
Lunch från helvetet, men nu är den över, tack gode gud! ;)
Häromdagen lunchade vi med ett nytt gäng polacker, några yngre killar.
"Jag tror de pratar om oss..." sa Hanna då.
Idag VET jag att de pratade om oss.
Han-som-alltid-skrattar-när-jag-inte-förstår-tyska var nämligen där.
På knagglig tysk/polsk/engelska försökte han tussa ihop mig och Hanna med hela högen. "Where is the klein?"
"Aus schweden jaa" "speaks englisch, keine problem!"
Dessuto blev jag ju tvungen och sitta och lyssna på det där ett bra tag eftersom maten inte kommit ut än trots att jag dessutom fått slåss för mitt liv och min rätt att parkera biljäveln med en parkeringsvakt! Det är det där satans jubiléet.
MEN. Jag har iallafall ett fungernade SIMkort nu!
Ett helt nytt nummer som är 0049-162.... Nä.
Jag vill ju inte att någon av ala mina galna stalkers ska ringa mitt i natten och flåsa mig i örat.
Ni är sjuka människor!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0