bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Memory lane

Jag höll ju helt på att glömma. Jag måste ju visa några fantastiska bilder jag ick av exet igårkväll.
När skrutten var liten gillade han inte vatten i pölform.
Såhär såg det ut när vi en kväll skulle ha vattenterapi.
Mission, trava igenom pölen. (Sen gärna svänga i hörnet, det var han inte heller speciellt sugen på minns jag)
Uppenbarligen fick jag ju honom att göra det iallafall en gång. Min öppna mun är ett hysteriskt "BRAAAAAA, DUUUKTIG KILLE!"



Nästa varv gick mindre BRAAAAAAA
Här lät det inte längre duktig kille.
Svar ja, jag satt där i. Såhär  nära en mördarsnigel. Så fruktansvärt äckligt.




Kommentar ganska överflödig.



Jag vet inte vad det här ska föreställa, försöker han knuffa omkull mig igen?
Min älskade mamma stod vid det här laget och skrattade att jag på allvar oroade mig för andnöd och hjärtslag.
Hon skrek till Exet "TA KORT PÅ DET TA KORT PÅ DET", med tårarna sprutande och rödare i ansiktet än jag någonsin sett henne.
Hon älskar nog sitt barn.


/Fraj

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mycket, vad snällt av dig! :D

Hoppas du får en mysig fredagskväll.



kram<3

2011-09-23 @ 20:22:26
URL: http://alexbloggis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

HAHAHAHA måste ha varit mysigt i den där pölen.



SV: Måste juh säga att det lät lite farligt att Ozzy ledde in dig på din livsväg, haha. Han är juh aningen galen. Inte för att det ordet ens räcker till för honom.

2011-09-24 @ 00:01:40
URL: http://betweenborders.blogg.se/
Postat av: Anonym

"exet", va anonym jag är ;)

2011-09-24 @ 21:46:14
Postat av: Emma Jacobsson :)

Vilken fin blogg du har! :)

Och en väldigt fin häst också men han kanske mer tyckte att du skulle vara i vattnet och inte han? xP



Ha en bra dag!

2011-09-25 @ 09:28:55
URL: http://mylifeaswb.blogg.se/
Postat av: Fraj

De flesta är lite halvanonyma här ;)

Jag visste inte ens att du läste den här.. :P

2011-09-25 @ 22:32:47
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Skvallerwood

Måste bara säga att hästar är sjukt läskiga, och stora, de har liksom fyra ben!! vi människor har ju bara två .. O.o

2011-09-28 @ 13:09:34
URL: http://skvallerwood.blogg.se/
Postat av: Anonym

du länkar till den på fb varje dag ju... och med det namnet så är det klart jag kollar :p

2011-09-30 @ 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0