bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

En lång dags färd mot natt

Tävling idag alltså.
Min första ensam med tyska chefen.
Sjuuuukt läskigt.
Men jag fick hästarna dit de skulle och i rätt tid!
Jag är för bra.
Som tur var var de bara två... ;)
Dagens guldstjärna får Hingstskrället, både för resultat och uppförande kors i taket.
Han överraskade mig verkligen genom att sköta sig i stort sett exemplariskt.
Nu, Nettsy för försenat födelsedagsmys!
Gud vad jag börjar bli partytaggad.
Det blev ju inte mycket bättre av facebookmeddelandet
"Hey, tonight FunParc! :D"
från en snubbe vi träffade där vilenhelgiordningendetnuvar.
Nä, någon annan helg.
Sådeså.
Den här sjukt snygga bruden träffade vi också på FunParc. Nån som vet vem hon är och vart man hittar henne?
/Fraj

Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Själva bakningen är ju nog så kul som ätandet av kakor. ;)

2011-09-23 @ 19:45:01
URL: http://nellylundmark.blogg.se/
Postat av: Mormor Svea

Denna människa ser inte klok ut. Hon ser ut som ett flickebarn som inte har fått smisk när hon gjort fel, då blir man som henne.

2011-09-23 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0