bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

It's always better down the line

Såhär ser en nyvaken tjej ut. En nyvaken censurerad tjej.
Jag slutar aldrig förvånas över hur skönt det är att vakna på sin lediga dag och inte vara bakfull, eller ens slutkörd efter att ha jobbat en dag utan sömn att tala om.
Jag brukar hinna glömma bort det mellan varven.
Jag har intagit en mysig lååångfrukost med näsan i boken "Mitt liv med Saddam", känner mig lite som en pensionär och är förvånansvärt nöjd med det.
Det är åldern!
Men nu, dusch och sen ska jag styra upp mitt liv och åka till Kiel och titta på lite fina hästar!
Återigen, hur skadad är man?
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Frida Funemo

Svar: Ja verkligen! Håller med dig! haha :)

Kul att du kikade in! Kram.

2011-10-15 @ 16:01:46
URL: http://nezis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0