bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hur gammal äru?

Har för sista gången satt sin fot inne på Nightshift. Stället kills slowly. Fast det går ganska snabbt.
Om den här bloggen hade varit lite större än en mikroprutt i rymden (fatta hur stor den hade varit då) hade jag antagligen offrat lite av min helt sjukt dyrbara tid till att skriva en motivering till varför Nightshift officiellt borde döpas om till Nightshit. Tyckte faktiskt inte att den meningen var värd några kommatecken.

Jag kunde ha gjort det enklare för mig; jag saknar Red Brick.


Annars då? Joråsåatteh...

Hängde i Karlstad större delen av gårdagen. Karlstad ä finnt dä!
Å så tror di att sola allti skeinÔr, fast sola barÔ va en bräud. Dä fattÔr di intÔ
 



Godnattpuss!
/Märta


Kommentarer
Postat av: Carolina - tinkas.blogg.se

Hej!

Han har antagligen busat med sin kompis och fått en spark på åvansidan av knät och de va ett pyttelitet skrapsår. men det ser bättre ut och svullnaden har minskar. Så ja fortsätter linda över natten och hoppas att de försvinner innan veckoslutet.

2011-10-17 @ 13:16:15
URL: http://tinkas.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV Haha det är en kille från idol som sjöng det :P Cool header förresten, älskar din hy. ^^

2011-10-17 @ 14:05:13
URL: http://happein.blogg.se/
Postat av: Sessan

VILKEN MASKIN!?!?

....

det finns bara en maskin :(

2011-10-18 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0