bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Substitut

Jag har ju cravings ganska ofta.
Ibland lite konstigare än annars kan tyckas.
Idag är det fiskbullar.
Tänk Abbas fiskbullar i dillsås med ris och rivna morötter. ÅHÅHÅHÅÅÅÅ. Hur gött liksom??
Dock befinner jag mig ju som allmänt känt på ovigd jord där sådan lyx inte existerar.
Då får man hitta på något annat.
Därför har jag för första gången i mitt liv (förutom hemkunskapen i femman) gett mig på ett omelettprojekt.
Första gången av den enkla anledningen att jag aldrig riktigt gillat det här med omelett.
Dock känns det som en grej man såhär i vuxen ålder borde lära sig äta eftersom det ju trots allt är så idiotenkelt att göra.
Och hur vacker blev den inte??


Dock kan jag väl erkänna att den här bilden förskönar verkligheten bara pyttelite, för såhär vacker var den innan skiten skulle vändas på.
(Felkälla, för mycket mjölk!)
Men, som de gamla indianerna sa, man ska inte döma hunden efter håren, och inte heller omeletten efter hållfastheten.
Innehållet blev minst sagt... Varierande, resultatet en så kallad "kylskåpsrensaromelett".

Och faktiskt. Det var inte så snuskigt som jag ville minnas det. Lite slemmigt, men mättande.
Kanske kan jag bli så vuxen en dag att jag tillochmed kan äta paj med äggstanning?
Åhåjaja.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: haha tack ja vet ;)

2011-11-19 @ 17:32:25
URL: http://nattanz.blogg.se/
Postat av: Liz

Visst är den fin! Vill du ha ett tips? Hitta en du vill ha jätte mycket och sedan så sparar du några hundra i månaden och efter ett tag har du din klocka :) Ha en fin helg!

2011-11-19 @ 17:38:55
URL: http://fashionvictim.se
Postat av: Johanna

Va med i min Bro Of The Weekend! Tävling.

Det är precis som en veckans blogg förutom att du har chansen att bli The Bro!

Vinnaren får önska en specifik som hon/han vill att jag ska skriva om mer än ett vanligt inlägg om han/hons blogg!



Du behöver bara säga att du är med ingenting mer!

2011-11-19 @ 18:00:53
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: M*

- hehe ja!

2011-11-19 @ 18:03:00
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Jeli

Haha skön du är! =) modigt av dig och bara blanda i massa sådär!

Om du gillar spenat, fetaost och soltorkade tomater så är det gott i en omelett! och lite kryddor, =)

2011-11-19 @ 23:01:52
URL: http://jelijeeli.blogspot.com
Postat av: jeli

Your welcome! =) Jag älskar och laga mat, har gjort de sen jag var 5 år, + gått i restaurang skola. bara fråga om du undrar nått om mat, eller bara vill ha tipps :)



Ja det är ju sant, bara han inte vaknar när man är på väg, awkward moment haha.

smart där ;) det har jag inte tänkt på att man kan göra. Fast om vi säger att det är två killkompisar som bor där...då blir det lite jobbigare läge haha.

2011-11-19 @ 23:30:35
URL: http://jelijeeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0