bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

På tal om...

Mitt Twilightinlägg fick mig att tänka på en sak.
Jag har fortfarande inte läst ut sista Harry Potter boken.

Varför, undrar ni nu.
Eller kanske inte, men jag bryr mig inte, det tänker jag tala om iallafall.
För att någon spoilade att han inte dör.
Eller jo, men inte fullt ut, då räknas det inte riktigt.
Jag råkar nämligen vara ett stort fan av Harry Potter böckerna.
Men jag avskyr, verkligen avskyrrrrr Harry Potter som karaktär.


Jag menar, hur cool är killen liksom?

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa harrrry

2011-11-19 @ 21:08:37
Postat av: Anonym

////http://elinviktorija.blogg.se

hahaha:(

2011-11-19 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0