bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

När jag blir stor...

Ska jag bli hora, för då får man kramas

Nej inte riktigt så kul ska vi ha det, men nästan.
Jag ska bli porrstjärna.
Det är ju tydligen då man får de bästa karlarna.
Jag har nämligen alltid haft en liten crush på Jonathan Davis - vars fru och mor till två av hans barn var porrskådis.
Såatteh, värt ett försök kanske?
På tal om honom, han har ju lyckats skapa det bästa jag hört i musikväg, kanske någonsin.
Metal ♥ Dubstep.
Det är så genialiskt, så fantastiskt och så jävla bra.
Det är det enda jag har lyssnat på den senaste veckan, jag dör lite inombords varje gång.
Tänk hur bra de var live innan, men det här, DET HÄR!!! Måssssssste se en gång till bara för att få höra den här!
På tal om Korn live dessutom. Första gångerna jag såg den här videon tyckte jag att något var lite konstigt, men kunde inte sätta fingret på vad det var.
Jag kom på det.
Så jag tänkte att vi skulle köra en liten "finn ett fel".
Jag vet ju inte om vi har nån liten Kornnörd som läser det här, men vi gör ett försök.
Ni gissar som fa-an och jag återkommer framåt kvällningen, ok?
Den som gissar rätt får hela äran och halva berömmelsen!

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Njaa, vet inte riktigt.. Californacation var inte riktigt min grej men Big bang teori kan va kul ibland :)

2011-11-21 @ 14:57:50
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: elin

sv: hehe men kanske gillar att sitta framför soffan? ;) nä men det är väll min stavning och svenska som är sämst. Allting flög iväg när jag tog studenten! haha..

2011-11-21 @ 15:11:58
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: ja.. det är det faktiskt... :/

2011-11-21 @ 19:03:07
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0